RETOURNEREN & RUILEN
Retourbeleid BR!G!T
Versie 2024
Retourbeleid
Wilt u uw aankoop ruilen of retourneren? Geen probleem! Ruilen of retourneren kan tot 14 dagen na de leveringsdatum.
Ruilen of retourneren kan snel en eenvoudig door onderstaande stappen te volgen:
- Stuur ons een e-mail op info@brigit-mode.nl
- Lever uw pakket binnen 14 dagen na ontvangst in bij de vervoerder van uw keuze. Verzendkosten zijn voor eigen rekening.
- Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, verwerken wij uw retourzending binnen 5 werkdagen.
Voorwaarden:
- Het artikel moet per ommegaande, doch uiterlijk binnen de termijn van 14 dagen na levering op het bezorgadres, worden teruggezonden (eerder wordt gewaardeerd! Dan kan ik andere dames ook blij maken);
- Het artikel is onbeschadigd, niet gebruikt en ongedragen;
- De originele kledinglabels en prijskaartje zitten nog bevestigd aan het artikel.
Let op:
- Sale artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild;
- Wegens hygiëne is het helaas niet mogelijk om oorbellen te retourneren;
- Ontdek je een defect aan een item? Laat het ons weten, zodat we dit voor je kunnen oplossen;
- De retourzending is op eigen risico.
Good to know
Hoe kan ik iets terugsturen?
Vul het bijgeleverde retourformulier in en stuur je pakketje terug naar:
BR!G!T
Pasweg 69
6371 BK Landgraaf
Vermeld altijd het bestelnummer op het retourformulier. Het bestelnummer vind u in de bevestigingsmail die u hebt ontvangen na het plaatsen van uw bestelling.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Mijn retourbeleid garandeert dat u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren. Items moeten aan mij geretourneerd worden in een ongedragen en ongewassen toestand, geschikt voor wederverkoop met labels die nog steeds zijn bevestigd.
Is retourneren gratis?
Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de vervoerder en het land van waaruit u uw pakket terugstuurt. Het is ook mogelijk om de artikelen gratis af te geven op het retouradres. Het bedrag wordt daarna direct op uw rekening teruggestort.
Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retournering?
Ik streef er naar om, na ontvangst van uw retour, het geld binnen 2 werkdagen terug te storten, maar maximaal binnen 5 werkdagen.
Er is iets misgegaan met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Heel vervelend dat er iets is misgegaan. Neem contact met mij op via het contactformulier. Geef aan wat er is misgegaan, zodat ik een passende oplossing kan aanbieden. Uiteraard kunt u ook altijd een berichtje via WhatsApp of Facebook sturen!
Wat moet ik doen als een product defect is of beschadigd is?
Helaas gebeurt het soms dat een product wordt beschadigd tijdens verzending of productie. Mocht dit het geval zijn, stuur mij dan een bericht naar info@brigit-mode.nl met een foto van de klacht. Ik neem daarna z.s.m. contact met u op om een passende oplossing te vinden.
Ik wil een item ruilen, kan dit?
U kunt gekochte items gratis bij ons ruilen op het retouradres. Bent u niet in de gelegenheid om langs te komen, dan kunt u het item retour sturen en op het retour formulier noteren welk item u er graag voor in de plaats wilt ontvangen. De kosten voor het retourneren en het opnieuw versturen van een item zijn voor eigen rekening.
Hoe lang duurt het om een product om te ruilen?
Zodra ik uw retour in ontvangst heb genomen, streef ik er naar om binnen 2 werkdagen het nieuwe item naar u op te sturen, maar maximaal binnen 5 werkdagen.
Wat kan ik doen als mijn omruil product niet langer beschikbaar is?
Zodra ik uw retour in ontvangst heb genomen, zal ik u informeren of en wanneer ik het betreffende artikel kan leveren. Indien dit niet meer mogelijk is, zoeken wij samen naar een passende oplossing (ander artikel of geld retour).
Mogen Sale artikelen geretourneerd worden?
Nee, de afgeprijsde artikelen mogen niet geretourneerd worden. Deze zullen dan ook niet verwerkt worden.